اورپوینت ارگونومی و ورزش

مطالب دیگر:
بررسی میدان و انواع و تاریخچه آن و مروری بر عناصر میانی مقدسبررسی نظام آموزشی ژاپن و ساختار آنبررسی موزه و تاریخچه آن در ایران و جهان و بررسی انواع و نقش موزهبررسی موتور های الکتریکی (آسنکرون یونیورسال قطب چاکدار ) و عیب یابی ورفع عیب موتور های مذکورمروری بر مفاهیم عام اخلاقی و صفات نفسانی عمل کننده و هدایتگرمعرفی باغ شاهزاده، ماهان كرمان و تاریخچه و موقعیت و بخشهای مختلف آنمروری بر تفاوت اصلی بین موتور های دیزلی و بنزینی و سوخت دیزل و تزریق آنبررسی موتورهای الکتریکی و انواع و عیب یابی آنهابررسی مفاهيم اوليه شبكه و نصب ويندوز سرور 2003بررسی معيارهاي استاندارد شيربررسی مودم و تاریخچه و انواع و خطاهای آنتحلیل و بررسی تست تشخيصي و شخصيتي مينه سوتا (MMPI )بررسی مودم و تاریخچه آن و مروری بر مودم هاي ADSL و مزایا و معایب آنبررسی مفاهیم و انواع معماري منظربررسی تمرکز در حواس و مطالعه ی موفق با تمرکزمطالعه و بررسی انواع ویروسهای کامپیوتر و نحوه جلوگیری از آنهابررسی مضرات نیترات درآب آشامیدنی وحذف آن توسط فر آیند اسمز معکوسبررسی سلطنت و عملکرد مظفرالدین شاه و وامهای خارجی و سفرهای پرهزینه شاهبررسی مصرف گرایی نوین و آسیب های آنبررسی طرح توسعه مجتمع معدن سنگ آهن چغارت
مشخصات فایل عنوان: قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 49 قسمتی از پاورپوینت •باید گفت که ۳۲ درصد مردم بيش از ۱۰ ساعت را در روز، به صورت نشسته سپري مي ‌‌کنند و نيمي از آنان حتي براي صرف ناهار نيز،ميز خود را ترک نمي‌ کنند و دو سوم مردم زماني که از کار اورپوینت ارگونومی و ورزش|32019707|mlw
با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل اورپوینت ارگونومی و ورزش قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.مشخصات فایل

عنوان:

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 49





قسمتی از پاورپوینت
•باید گفت که ۳۲ درصد مردم بيش از ۱۰ ساعت را در روز، به صورت نشسته سپري مي ‌‌کنند و نيمي از آنان حتي براي صرف ناهار نيز،ميز خود را ترک نمي‌ کنند و دو سوم مردم زماني که از کار به منزل باز مي ‌گردند، باز هم مي ‌نشينند.

•نرمش در هنگام استراحت و بين کار سودمند است . ( براي رفع خستگي مي توان از حرکات کششي استفاده نمود ) . براي کاهش خستگي چشم بايد هر چند مدت يک بار به نقطه اي در فواصل دور نگاه کنيد . در هنگام کار با رايانه اگر بدن کشيده باشد و سر بالا نگاه داشته شود و شانه ها آويزان باشد بالا تنه در راحت ترين حالت قرار خواهد گرفت ، چرا که بد نشستن انجام کار را سخت تر کرده و منجر به خستگي ماهيچه ها و ايجاد عوارض مي شود .
براي به حداقل رساندن فشار بر روي گردن و کمر ، استفاده از گيره هاي اوراق يا کاغذ گير لازم است .
و . . .